Kor e alle k-ar hen?
Variasjon mellom k- og v- i spørjeord blant bergenske barnehagebarn
DOI:
https://doi.org/10.15845/bells.v12i1.3518Abstract
Artikkelen presenterer ei undersøking av variasjon mellom k- og v- i framlyd av spørjeord blant bergenske barnehagebarn med norsk som første- og andrespråk. I undersøkinga er det brukt innsikter frå både sosiolingvistikk og barnespråkstileigning for å finne ut korleis barna tileignar seg denne sosiolingvistiske variabelen. Datamaterialet som undersøkinga er basert på, er frå opptak av samtalar mellom to‒tre barn som leika saman i barnehagane dei går i. Medan Mykings undersøking av same variabel frå 1988 peika mot ei utvikling der v- i framlyd kunne vere på veg ut av bergensk, har seinare undersøkingar vist at v- framleis er noko brukt, også av ungdommar i Bergen. Dei nye resultata som blir presentert her, viser at barna brukar overraskande mykje v- i framlyd – langt meir enn ungdommar og vaksne frå Bergen.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Randi Neteland, Magnhild Selås, Ann-Kristin Helland Gujord

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.